Tuesday 10 January 2012

WEDDING PREPARATION =)

Bangun2 tido jer dapat idea nak wat check list unt wedding aku..
Inshallah, dalam tahun ni jugak..

Idea pertama: Hand Flower

Pakai bunga hidup???
Xnak.. Cepat layu..
n nak kena buat last minutes..
So, ambik masa tu.. 
Jadi..
pas banyak kali review pelbagai blog..

Hah!!! Ni dia pilihan hati.. Fabric Flower =)




Idea dia:
 Bernas..
Lawa..
Berbaloi..
Tahan lama..
Harga berpatutan..
Menjimatkan masa brides..
Up To Date =)

Nak tengok banyak lagi.. Leh la check it out blog ni.. http://intanorazam.blogspot.com


Idea kedua: Guest Book

DIY pilihan aku..
tapi org tu yang DIY.. 
Bukan aku..
Haha..
Bride xleh penat.. =P
Tapi kalau dapat seru n idea..
Aku buat sendiri jer..
Mesti seronok punyer.. =D
Jom.. enjoy tgk hasil DIY kakak ni..

Contoh2:
Aku minat yang ni.. Sweet jer =)

Frame ni letak kat atas meja guest book..

Sweet too.. =)

Ni contoh kat dalam scrap book ni..


No comments:

Post a Comment