Tuesday 10 January 2012

CREEPE TALK's

Beberapa kali terpandang kedai2 yang ada jual Creepe ni..
Macam sedap..
Peh bau dia..
Meleleh air liur..
Dah lama ngidam nak makan ni..
WALAUPUN xmengandung.. (^,^)

Akhirnya.. dapat juga..
Terdetik dalam hati..
Apa daaaaa.. Dah lama dalam pasaran baru nk makan ke?
Ketinggalan betul aku ni.. (@~@)

Terima kasih Mr. F yg tercinta.. 
Sebab BELANJA saya makan makanan yang mengarut awak kata ni..


Meh aku jadi juri Master Chef Kulai kejap..
haha.. Nak komen ni..
Pendapat aku..
Rasa dia boleh lah dikatakan sedap..
Tapi..
Aku lebih prefer waffer dari Creepe ni..

Sebab2 nya ialah:

1. Ranggup sangat sampai makan terabur2.. Hilang keayuan n kesopanan & kesusilaan depan Mr.F.. =P

2. Chocolate yg disapu nipis sgt.. cuma rasa pisang jer lebih..

3. Harga yang tidak berpatutan.. RM 4.90.
(kene bebel dengan Mr.F lagi.. aduhai~, dia kata ntah paper jer dia mkn..)

4. Memuakkan..

5. Aku kekenyangan =) hehe..


Kesimpulannya.. 
Aku xnak makan Creepe ni lagi.. Cukup sekali.. hehe..



No comments:

Post a Comment